Izvajanje se ocenjuje po naslednjih elementih:
- prepoznavnost izvajalca in njegovih dejavnosti v okolju (smerne oznake lokacije, tabla z nazivom, načini povezanosti in sodelovanje z okoljem iz katerega prihajajo stanovalci),
- predstavitvena brošura ali zloženka z osnovnimi informacijami (dejavnosti izvajalca
- glavna in dodatne možnosti, komu je namenjen osnovni program in kaj obsega, pogoji za vključitev, telefonske številke ključnih služb, izvleček iz hišnega reda, predstavitev postopka za sprejem, dokumentacija, možnosti predhodnih obiskov in seznanitev z dejavnostmi, cene storitev, predstavitev ključnega osebja),
- analiza postopka vključitve novih stanovalcev (vloga, nujna dokumentacija, čakalna lista, komisija za sprejem, obravnava prioritet, izdaja odločbe, sklenitev dogovora o vrsti storitve, načini zagotavljanja plačila storitev),
- sprejem in uvajanje v dejavnosti izvajalca (termini za sprejeme, službe, ki sodelujejo pri sprejemu, način vključitve stanovalca na oddelek, seznanitev s sostanovalci, informacije o službah, o pravicah stanovalcev),
- možnosti za socialne stike stanovalcev (možnosti telefoniranja, obiski, izleti, zunanje dejavnosti, možnosti za verske obrede, druge družabne dejavnosti),
- možnosti za uresničevanje načel in pravic stanovalcev do: individualizirane obravnave, proste izbire aktivnosti, programov in drugih ponujenih možnosti (izbor med različnimi programi delovne terapije, možnost, da se začasno ne vključi v nobeno aktivnost),
- upoštevanja osebnosti stanovalca (nasprotuje vključitvi, zeli zapustiti program, odnos osebja, naslavljanje, pozdravljanje),
- zasebnosti (osebje vstopa v bivalni prostor stanovalcev le s privolitvijo, potrka, prosi za dovoljenje itd.),
- zagotavljanje standarda prehrane, osebne higiene, opreme, varstva, nege,
- organizacija zdravstvenega varstva (samo organizacijski vidik),
- pritožbeni postopki stanovalcev ali drugih upravičencev (sistem notranjih ugovorov, obveščenost o možnostih za pritožbe na zunanje pritožnike, načini za nadzor svojcev, možnosti za ocenjevanje dela preko strokovne javnosti), hišni red (sistem prepovedi, pričakovanja, možnost sprememb, fleksibilnost določb),
- dostop do informacij in pravil za določanje cen storitev, razvrščanju v kategorije nege, posebnih vrst prehrane, plačil dodatkov, uporaba žepnine itd.),
- lista pravic stanovalcev,
- sistem za spremljanje zadovoljstva stanovalcev,
- uradne ure´ posameznih služb in vodstva izvajalca,
- oddelki povečanega nadzorstva (kriteriji za namestitev, način odločanja o premestitvi, soglasja in pristanki, možnosti pritožbe, vsebine dela, kontrola in spremljanje, evidence),
- izvajanje naloge priprava okolja, družin in posameznikov na starost´,
- sistem nagrajevanja stanovalcev, ki so vključeni v občasno opravljanje pridobitnih del pri izvajalcu,
- sistem urejanja ªdisciplinskih´ prestopkov stanovalcev.